Prealerta del Sismicat
Un terratrèmol de 3,8 se sent a Andorra i l’Alt Urgell
El sisme no ha produït danys però sí que s’ha notat molt, segons Protecció Civil

Un terratrèmol de magnitud 3,8 s’ha sentit aquest dimarts a la comarca de l’Alt Urgell, a prop d’Andorra. Segons ha informat la Direcció General de Protecció Civil, el sisme s’ha produït a les 3.17 hores i s’ha notat molt, tot i que no hi ha hagut danys. Tampoc s’han rebut trucades al telèfon d’emergències 112.
Notícies relacionades❗ #Sisme de magnitud 3,8 a l'alt Urgell, altament percebut i sense danys#ProteccioCivil ha emès una Prealerta del Pla #SISMICAT. L’@ICGCat ha rebut 150 enquestes de percepció.
— Protecció civil (@emergenciescat) 1 de febrero de 2022
Més informació https://t.co/8H1sQmrusf pic.twitter.com/dBnHs2umiK
Protecció Civil ha emès una prealerta del pla de terratrèmols Sismicat.
L’epicentre, segons l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya, s’ha localitzat al port del Cabús. Malgrat produir-se en plena matinada, s’han rebut 150 «enquestes de percepció», és a dir, persones que registren a la web la percepció del moviment.
- L’home que ‘va predir’ l’apagada
- Les renovables generaven el 74% de l’electricitat en el moment de la fallada
- Estalvi Un milionari revela quina és la manera d’estalviar amb un salari baix
- Investigació Així era la «casa dels horrors» d’Oviedo: els tres germans alliberats, d’entre 8 i 10 anys, no anaven a classe, dormien en bressols i portaven tres mascaretes posades
- Efemèride Blanquejar Hitler 80 anys després
- Successos Detinguts tres menors a Mataró per la brutal agressió a un adolescent
- Equipament Glòries posa a prova la complicada convivència entre ciclistes i vianants
- Cita destacada BCN es bolca amb les Setmanes de l’Arquitectura
- Àrea natural El delta del Llobregat aposta pel turisme sostenible
- FESTIVAL DEL 26 DE JUNY AL 4 D’AGOST El Grec obre etapa amb Leticia Martín al davant i aposta per més música i teatre