Cap ferit
Crema per complet una casa de fusta a Camprodon

Els Bombers treballen aquest divendres al matí amb nou dotacions en un incendi d’una casa de fusta a Camprodon (Girona, Ripollès).
Van rebre l’avís cap a les 2.10 hores i quan van arribar allà el foc estava totalment desenvolupat, segons han informat a les xarxes.
Notícies relacionades#Bomberscat treballem en un incendi d'una casa de fusta a #Camprodon (avís 2.10h). A la nostra arribada el foc estava totalment desenvolupat, ha cremat la casa completament, de PB+2 pisos, i ha col·lapsat l'estructura. Hi seguim treballant amb 9🚒, sense cap persona ferida pic.twitter.com/cACVNPuu4W
— Bombers (@bomberscat) 7 de enero de 2022
Va cremar la casa completament, de planta baixa i dos pisos, i va col·lapsar l’estructura.
No hi ha cap persona ferida.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos