Potenciar les compres de proximitat

La Generalitat impulsa una campanya per reactivar comerç local per Nadal

La iniciativa té com a objectiu consolidar el model català basat en la proximitat i l’equilibri territorial

La Generalitat impulsa una campanya per reactivar comerç local per Nadal

Manu Mitru

1
Es llegeix en minuts
EFE

Una iniciativa per reactivar el comerç de proximitat i animar la ciutadania a redescobrir els centres històrics dels municipis, coincidint amb l’inici de la campanya de Nadal, ha sigut presentada aquest dilluns per la Generalitat.

Reactivació del comerç en centres històrics

La campanya «Vine al teu comerç, vine a comprar» ha sigut presentada pel conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent, que ha afirmat que volen «consolidar aquest model català basat en la proximitat i l’equilibri territorial» i que el consum local és una prioritat del departament que dirigeix.

La campanya té com a objectiu la reactivació del comerç en els centres històrics dels municipis a través de les veus de comerciants que transmeten un missatge emocional i directe a la població.

La difusió es farà a través d’un vídeo publicitari, quatre anuncis de premsa i dues falques de ràdio, tindrà presència a les xarxes socials i comptarà amb insercions de publicitat exterior per cobrir tot el territori català.

Coincidint amb l’inici de la campanya de Nadal, el director general de Comerç, Jordi Torrades, ha assenyalat que preveuen que les vendes millorin respecte a les de l’any passat i igualin o millorin les del 2019, abans de la pandèmia.

Notícies relacionades

Un sector dels més afectats

Segons el Departament d’Empresa i Treball, el comerç de proximitat ha sigut un dels sectors més afectats per les restriccions decretades per aturar la propagació del coronavirus, amb un impacte econòmic que va superar els 90.000 milions d’euros el 2020.

Temes:

Nadal Comerç