A Madrid i Barcelona

Carrefour prova la comercialització de roba de segona mà

Carrefour prova la comercialització de roba de segona mà
1
Es llegeix en minuts
Europa Press

Carrefour prova a Espanya un projecte pilot amb dos ‘corners’ a Madrid i Barcelona per comercializar roba de segona mà i fomentar la seva aposta per l’economia circular tèxtil, segons ha informat l’empresa en un comunicat.

En concret, la companyia compta amb dos punts gestionats en col·laboració amb Patapam, una empresa especialitzada en peces de segona mà, on des de l’estiu passat ha comercialitzat més de 4.000 unitats de roba.

Consum responsable tèxtil

Notícies relacionades

En 2019, el grup Carrefour i altres empreses del sector van firmar The Fashion Pact, un acord per reduir l’empremta que deixa la indústria de la moda. Des d’aleshores, l’empresa de distribució desenvolupa diverses iniciatives, com l’augment de productes sostenibles, per frenar l’impacte de la fabricació de roba.

D’aquesta manera, Carrefour es compromet oferir als seus clients una moda més responsable i sostenible, per a la qual cosa el 2020, va presentar les seves línies d’actuació per a la seva marca TEX. La companyia assegura que aquests productes són respectuosos amb les persones i el medi ambient al llarg de tot el seu cicle de vida i garanteix la sostenibilitat dels materials utilitzats, la transparència i la reducció de l’impacte mediambiental de la seva cadena d’aprovisionament i del seu ‘packaging’.

Temes:

Madrid Carrefour