A la carretera B-112
Mor un motorista al col·lidir frontalment amb un turisme a Collbató
El conductor del cotxe ha resultat il·lès de l’accident
Imagen de recurso de una ambulancia. /
Un motorista ha resultat mort aquest diumenge al col·lidir frontalment amb un turisme a la carretera B-112 a Collbató (Barcelona). Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, l’accident s’ha produït al voltant de les 14.38 hores en el punt quilomètric 2 de la B-112, on una motocicleta i un turisme ha xocat frontalment per causes que s’estan investigant.
Com a conseqüència de l’accident ha mort el conductor de la motocicleta, mentre que el del turisme ha resultat il·lès. Al lloc de l’accident s’han desplaçat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i una ambulància i l’helicòpter del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Amb aquesta nova víctima són ja 110 les persones que han mort en accidents de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya, dels quals 40 eren motoristes.
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- L’H, centenari com a ciutat | els veïns "És una qüestió de resistència"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- A Sant Adrià Trobat un cadàver al mar a prop del Fòrum de Barcelona
- Despesa en recepta mèdica Paracetamol i omeprazol, els medicaments més consumits el 2024: 110 milions d’envasos venuts
- Estrena el 2026 Eduardo Casanova revela que té el VIH en un documental de Jordi Évole
- El PP cita Zapatero al Senat per la seva relació amb el directiu de Plus Ultra detingut
- Concert solidari Oques Grasses, Morad, Lluís Llach i Bad Gyal encapçalen el gran concert per Palestina del Palau Sant Jordi
