Repercussions d’un conflicte laboral
Renfe ha tornat l’import de gairebé 10.000 bitllets a Catalunya per la vaga de maquinistes
A1-127389240.jpg /
Renfe ha fet la devolució de l’import d’un total de 9.694 bitllets a Catalunya en les quatre primeres jornades de la vaga convocades pel sindicat de maquinistes Semaf, que va provocar multitud de cancel·lacions i el caos en el servei de Rodalies. Les devolucions s’han efectuat des del 30 de setembre i fins al 5 d’octubre a les estacions i a través de la web rodaliesdecatalunya.cat. Al conjunt de l’Estat, Renfe ha tornat un total de 69.451 bitllets –incloent-n’hi els 9.694 de Catalunya–.
Als viatgers afectats pels trens suprimits per la vaga, Renfe els ofereix, sempre que sigui possible, viatjar en un altre tren en l’horari més aproximat a l’adquirit, però si el viatger no vol fer aquest viatge, pot anul·lar o canviar el bitllet per a una altra data.
Notícies relacionadesEn un comunicat, l’empresa ha demanat disculpes als viatgers i ha tornat a acusar els maquinistes de l’«incompliment injustificat» dels serveis mínims de la vaga de maquinistes. En els quatre dies de vaga realitzats fins ara, s’han hagut d’anul·lar 1.700 trens.
Renfe ha recordat que les aturades parcials es mantenen per als dies 7, 8, 11 i 12 d’octubre.
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 70.048, segon premi de la Loteria de Nadal 2025
- Els votants de Sánchez se’n van amb Vox
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 79432, primer premi, el Gordo de la Loteria de Nadal 2025
- Festes Viu un Nadal de somni per a tota la família als Pirineus catalans amb activitats gratuïtes, tallers i concerts: només al desembre
- IRTA-CReSA L’auditoria del Govern considera «segur» el laboratori d’on se sospita que va sortir el brot de pesta porcina
- ¿Què han votat els teus parents en les eleccions d’Extremadura? Mapa de resultats carrer a carrer
- SORTEIG DE NADAL 2025 El Gordo premia hotelers que van alimentar els bombers en els incendis de Lleó: «Ho hem sabut a l’anar a donar menjar a les vaques»
- 'EL SEGON CAFÈ' A LA2CAT L'Editorial de Cristina Villanueva: Entre Números i Silencis
