Rescat ‘in extremis’ d’una dona enfilada a una finestra a Pontevedra
Policia Nacional i veïns d’A Parda van evitar que es llancés des d’un quart pis després d’una discussió
Policia Nacional i diversos veïns del carrer Gaiteiro Ricardo Portela, a A Parda (Pontevedra), van impedir que una dona es llancés des de la seva finestra. Segons relaten alguns testimonis directes, els fets van passar dissabte després que la dona tingués una forta discussió amb la seva parella.
Afortunadament, la intervenció d’una patrulla de la Policia Nacional que es trobava per la zona i un veí que regenta un establiment als baixos del mateix edifici va evitar mals majors.
Des de la finestra contigua van aconseguir agafar la dona, que estava enfilada a la façana des d’una altura de quatre pisos.
Temes:
- La Coca-Cola de Josep Cuní
- Jordi Tarrés: "M’han trasplantat el fetge i el ronyó. Mai m’hauria imaginat veure’m així"
- Fenomen social Arriben les ‘tradwives’ penedides: «Jo només mostrava les bondats de la vida domèstica, però allò era una presó»
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Stella Maris, 100 anys d’atenció als mariners
- Corresponsabilitat: «¿Quants homes hi ha en el grup de WhatsApp de la vostra escola?»
- L’ASSEMBLEA DE COMPROMISSARIS BLAUGRANA Assemblea de Compromissaris: la UEFA volia castigar el Barça sense jugar la Champions una temporada, segons revela Laporta
- LLEI DE MEMÒRIA DEMOCRÀTICA El Govern xifra en més d’1,5 milions les peticions de nacionalitat per la llei de nets
- Estudi científic Deixar de fumar frena el deteriorament cognitiu que provoca el fum, millora la memòria i contribueix a la fluïdesa verbal
- La caixa de ressonància La música puja i, per tant, els preus també ho faran