Anunci en un acte
Madrid aixecarà les restriccions horàries de l’hostaleria el 20 de setembre
Deixarà d’haver restriccions de l’aforament als cines i teatres i s’amplien de 8 a 10 els comensals de les terrasses

La presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, ha anunciat aquest dilluns el final de les restriccions horàries per la Covid-19 que afectaven l’hostaleria i l’oci nocturn, així com l’eliminació de l’aforament als cines i teatres de la regió a partir de dilluns que ve, 20 de setembre.
Ayuso, que ha rebut a Milà (Itàlia) el premi ‘La Flama de la Libertad’ per part de l’Institut Bruno Leoni, ha justificat la relaxació de les mesures que inclouen ampliar de 8 a 10 els comensals de les terrasses en el context de la baixa incidència del virus a la regió.
La presidenta ha remarcat que la seva intenció és «seguir avançant» amb noves mesures de relaxació de les restriccions «si la situació continua millorant».
Notícies relacionadesLa cinquena onada de la pandèmia continua a la baixa segons les dades de la Comunitat de Madrid, amb 108 casos nous de Covid-19, dels quals 90 corresponen a les últimes 24 hores, i 12 morts vinculats amb aquesta patologia.
Per la seva banda, la vacunació també continua a bon ritme després que la setmana passada es comencés a inocular la tercera dosi addicional a persones en situació de greu immunosupressió i se superés la immunització de més del 70% de la població.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables