Transport d’animals
Rescatat del mar un vedell que havia fugit al port de Tarragona
L’animal s’ha escapat amb un altre, que ha mort, abans de ser embarcat
Dos vedells s’han escapat aquest matí quan els estaven embarcant en un vaixell al Port de Tarragona i un d’ells ha pogut ser rescatat amb vida després que caigués al mar, segons informa Salvament Marítim de Tarragona.
La tripulació de la ‘Salvamar Fomalhaut’ de Salvament Marítim, en col·laboració amb la Policia Portuària de Tarragona i la Creu Roja, ha aconseguit rescatar amb vida un dels vedells.
Notícies relacionadesPel que sembla, el segon ha sortit fugint pel moll de Cantàbria i tripulants del barco ‘Alfarouk’ l’han localitzat quan ja havia mort.
Els fets han succeït cap a les 10.00 hores d’aquest matí i una hora després el vedell rescatat ha tornat a ser embarcat amb la resta de la càrrega de bestiar viu.
Temes:
- El Prat Una falsa alarma de bomba força l’aterratge d’emergència d’un avió de Turkish Airlines a Barcelona
- Crisi habitacional L’Església catalana cedirà immobles a la Generalitat perquè els destini a vivendes socials
- Investigació oberta Els Mossos requereixen documentació a l’Ajuntament d’Esparreguera per la presumpta desviació de fons en una fundació
- IMMOBILIARI, BANCA I CONSUM D’Escotet a Capriles i les hamburgueses de Goiko: les cares del poder econòmic de Veneçuela a Espanya
- Diàleg social Vivenda, impostos i ara finançament autonòmic: els temes en els quals xoquen Salvador Illa i Foment
