Al carrer 30, de matinada
Un motorista begut circula 14 quilòmetres en sentit contrari a Madrid
La Policia Municipal de Madrid ha detingut un home de 39 anys que va circular en moto durant 14 quilòmetres en sentit contrari pel carrer 30 i va donar positiu en la prova d’alcoholèmia, segons ha informat el cos aquest dijous.
La intervenció es va produir dimecres a les 00.41 hores, quan els agents van observar un individu que estacionava al voral i canviava el sentit de la marxa del vehicle de manera inesperada.
Gràcies a la tasca de seguiment de les càmeres del carrer 30 i els controls estàtics que es van establir expressament per agents de la USE, la motocicleta va poder ser interceptada al punt quilomètric 26,800 de la calçada 2 després d’haver circulat durant 14 quilòmetres en sentit contrari, posant en perill nombrosos conductors, com es pot apreciar en les imatges gravades.
- Significats i discriminació El diccionari de l’IEC deixa d’associar la paraula ‘tarat’ a persones amb problemes de salut mental
- Afectacions a la mobilitat Marató de Barcelona 2026: talls de trànsit, carrers afectats i canvis en el transport públic el 15 de març
- Reconeixement internacional La simplificació digital de la Generalitat de Catalunya guanya un dels premis de disseny més importants del món
- Economia L’Ajuntament pressiona ERC per aprovar els pressupostos catalans
- Administració BCN i l’Hospitalet uneixen forces per als grans projectes metropolitans
