A Benicàssim
Es grava conduint èbria, provoca un accident i fuig a Castelló
«Va ser de pel·lícula; va colpejar el meu cotxe i es va escapar pujant-se a la vorada», relata una víctima del sinistre
El vídeo d’una jove de 25 anys de Castelló conduint èbria, sense les mans al volant i ballant s’ha viralitzat a les xarxes socials. L’escena acaba amb un accident de trànsit a Benicàssim. Des del diari ‘Mediterráneo’, pertanyent al grup Prensa Ibérica, han contactat amb el conductor a qui va colpejar el cotxe, que relata el següent: «Va ser dissabte cap a les 00.50 hores. Com faltava poc per al toc de queda hi havia ja bastant embús i estàvem aturats en la recta. De sobte un cotxe ens va colpejar a gran velocitat i va fugir després de pujar a la vorada. Va ser de pel·lícula».
Els quatre ocupants del vehicle colpejat esmentat van acabar a l’Hospital General de Castelló amb sengles contractures, tot i que per fortuna les respectives radiografies a què van ser sotmesos a coll i cap van dictaminar que no van patir lesions greus. El vehicle colpejat, això sí, va colpejar el cotxe que era davant: «Ens va pegar molt fort. A més no t’esperes que et donin una trompada així perquè estàvem aturats».
La jove va provocar en aquest succés danys al seu cotxe, que va perdre fins i tot un far i el para-xocs en l’impacte, i en dos vehicles més. Per si no fos prou, no acontenta amb el mal provocat el vídeo ha circulat entre dispositius mòbils, ja que tot apunta que l’amiga que el va gravar i el va difondre a altres contactes.
Identificada al seu domicili
Notícies relacionadesLa infractora va ser localitzada al seu domicili per la Policia Local de Castelló després de facilitar la matrícula als agents de la Policia Local de Benicàssim. Una vegada a casa seva va haver de sotmetre’s ja al control d’alcoholèmia, i va donar 0,81 g/l d’alcohol en sang (el límit està en 0,5), malgrat que havien passat ja dues hores des de l’accident esmentat.
«La noia s’ha posat en un embolic important per no agafar un taxi o aturar-se», assegura la víctima que ha parlat per a ‘Mediterráneo’. I és que la jove s’enfronta ara al marge de totes les infraccions implícites en la seva actuació, a un delicte de fuga.
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
- Terrorisme Arsen Ostrovsky, advocat israelià: sobreviure a l’atac de Hamàs el 7-O i ara al de la platja d’Austràlia
