Davant l’augment de contagis
Cantàbria fixa el toc de queda des de la 1.00 fins a les 6.00 hores en 53 municipis
La comunitat limitarà des de demà dijous la venda d’alcohol per al consum a l’exterior a partir de les 20.00 a tots els establiments comercials de la regió

La Conselleria de Sanitat de Cantàbria publicarà aquest dimecres una resolució que estableix la limitació de mobilitat (toc de queda) entre la 1.00 i les 6.00 hores en 53 dels 102 municipis cantàbrics, entre els quals els més grans, tot i que aquesta mesura haurà de ser autoritzada pels òrgans judicials.
Alhora, la comunitat limitarà des de demà dijous la venda d’alcohol per al consum a l’exterior a partir de les 20.00 a tots els establiments comercials de la regió, segons ha anunciat en roda de premsa el titular de Sanitat, Miguel Rodríguez.
Aquesta segona mesura té una «durada indefinida» i dependrà de l’evolució epidemiològica a Cantàbria, que és ara de 527 casos per 100.000 habitants en 14 dies, mentre que el denominat «toc de queda» durarà 14 dies, tot i que espera l’autoritat judicial, segons ha insistit el conseller.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032
- Criança Carlos González, pediatre: "Moltes vegades quan el teu fill plora no vol ni joguines ni dolços, demana la teva presència i el teu afecte"