A prop del moll de Cantàbria
Trobat un cadàver flotant al Port de Tarragona
La víctima es dedicava a tasques de voluntariat a l’espai portuari i pot ser que morís com a conseqüència d’un accident

El cadàver d’un home ha aparegut flotant aquest divendres al migdia a prop del moll de Cantàbria del port de Tarragona. Salvament Marítim va rebre una trucada avisant de la troballa poc abans del migdia, segons han apuntat fonts del Port, es dedicava a tasques de voluntariat a l’espai portuari i pot ser que morís com a conseqüència d’un accident.
L’embarcació Salvamar Fomalhaut, segons va explicar l’organisme estatal, s’ha traslladat a la zona on s’ha localitzat el cos flotant per rescatar-lo i traslladar-lo al moll de pràctiques del port.
Fins allà s’han desplaçat també efectius del SEM i de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil, que s’ha fet càrrec de les investigacions per aclarir les causes de la mort.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- Barcelona, protagonista La barcelonina vLex es converteix en el nou unicorn espanyol
- Protesta Joves extutelats imploren a Drets Socials que no els faci tornar ajudes
- Administració de justícia Posada en marxa dels tribunals d’instància i les oficines de justícia
- Sanitat Els hospitals tancaran més de 10.200 llits a l’estiu per la falta de personal
- INFRAESTRUCTURES El Govern donarà avui llum verda a dos intercanviadors ferroviaris al Vallès