successos
Mor un reclús en l’incendi de la seva cel·la a la presó de Puig de les Basses
Dos funcionaris van resultar ferits per la inhalació de fum
Presó del Puig de les Basses a Figueres FOTO DIARI DE GIRONA
Un reclús ha mort aquest diumenge a la presó de Puig de les Basses, a Figueres, després d’un incendi provocat a la seva cel·la per un altre intern, segons han confirmat a EL PERIÓDICO fonts penitenciàries. El mort, d’origen marroquí i nacionalitzat espanyol, complia una condemna de més de 13 anys de presó per robatoris amb violència. El sinistre es va produir quan un altre intern es va acostar a l’habitacle on era la víctima juntament amb un altre reu i va calar foc. Després, va ser cremada la cel·la on vivia l’autor del primer incendi.
El foc va provocar una gran fumarada i dos funcionaris de la presó van resultar ferits per la inhalació de fum. Els dos empleats públics van ser traslladats a l’hospital de Figueres, mentre els interns que han protagonitzat l’incident van ser conduïts a un altre centre sanitari.
- Aturades a tot Espanya Així impactarà en la sanitat catalana la vaga de metges de la setmana que ve: la primària, al 25%, i l’activitat urgent, garantida
- TELEVISIÓ I MAS Un amable Benidorm Fest
- Barcelona, protagonista La consultora catalana que lidera el ‘boom’ del pàdel a Àsia
- BÀSQUET El Barça guanya confiança contra el Manresa i llueix el rècord de Kusturica
- Andrea Orts, ‘scouting’ de futbol femení: "Soc de les que, si em diuen que no,serà que sí"
