Decisió del jurat
Fernando Garea, proposat per al Premi ‘Josefina Carabias’ de periodisme parlamentari

Fernando Garea ha sigut proposat per rebre el Premi ‘Josefina Carabias’ de periodisme parlamentari. El jurat ha comunicat a la Mesa del Congrés dels Diputats la seva elecció per a aquesta tercera edició dels guardons, en els quals es reconeix els professionals dels mitjans que hagin destacat per dut a terme una brillant narració de la feina parlamentària i de la defensa dels drets i llibertats des de la Cambra Baixa.
Garea estarà al capdavant del nou diari nacional que llançarà Prensa Ibérica, el grup editor d’EL PERIÓDICO. El periodista va estudiar Ciències de la Informació a la Universitat Complutense de Madrid i s’ha dedicat professionalment durant anys a la crònica i la informació parlamentària des de mitjans com ‘El Mundo’, ‘El País’, ‘Público’ i ‘El Confidencial’, entre d’altres. A més, ha sigut president de l’Agència EFE des de l’any 2018 i fins al 2020.
Aquest premi va ser creat pel Congrés dels Diputats el març del 2018, en el marc de la celebració del Dia Internacional de la Dona, en homenatge a la primera dona que es va dedicar professionalment al periodisme polític a Espanya. En la seva primera edició, va ser concedit a Lucía Méndez i, a títol pòstum, a Montserrat Oliva. En la segona, la Mesa, a proposta del Jurat, va atorgar aquest guardó a Anabel Díez.
- Horta-Guinardó Les disputes obliguen a tancar l’Associació de Veïns del Carmel
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació
- Anàlisi Improvisació organitzada
- Baròmetre d’octubre Enquesta del CIS: El PSOE amplia a 15 punts el seu avantatge sobre el PP, que torna a retrocedir
- Hamàs es queda sense la seva principal carta negociadora
- Futbol El Barça oficialitza el seu acord amb Ed Sheeran per a la samarreta del clàssic: horaris de venda
- Inundacions El Govern acusa Puigdemont de «mentir» sobre la gestió d’Illa del temporal a Catalunya
- «Amnistia política» Sánchez garanteix una reunió amb Puigdemont tot i que Junts tombi els Pressupostos
- Famosos Victoria Beckham (51 anys) humanitza David al llit: «El meu marit ronca i jo he de fer servir taps»
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”