Investigació en curs
La mare de les nenes desaparegudes amb el seu pare a Tenerife creu que estan «bé»
«Que tothom pensi que quan menys ho esperem estaran jugant i corrent felices», afirma
La policia busca les menors, d’1 i 6 anys, i el seu progenitor, que va advertir la seva ex que no les veuria més
Anna, d’un any, i Olivia, de sis anys, van desaparèixer dimarts passat a Tenerife juntament amb el seu pare, Tomás Gimeno, de 37 anys, que va advertir Beatriz Z. Z., la seva exparella, que no tornaria a veure-les. Malgrat això, la dona és optimista i remarca la necessitat de posar-se en el millor mentre el cas es dilucida.
En un text publicat per COPE Canàries que recull el diari ‘El Día’, la mare ha afirmat: «El meu missatge és que enviïn molta llum i amor a les nenes, que estic segura que estan bé. Que no mirin les notícies alimentant la mala energia, que tothom pensi que les nenes són una bonica llum que estan protegides i que quan menys ho esperem estaran jugant i corrent felices». Brigitte Z. Z. Fa una crida a la gent perquè «tingui una emoció forta que apareguin i que donin les gràcies per endavant, sentint de cor que ja estan amb la seva mare».
Notícies relacionadesGimeno va salpar al mar en una embarcació que va ser trobada i en la qual es van trobar restes de sang que estan sent analitzades. L’home va treure 70.000 euros del banc, fet que ha portat a manejar la hipòtesi que fugís, potser canviant d’embarcació en alta mar.
Ordre de recerca internacional
Mentre segueix la investigació sobre el cas, el jutjat de primera instància número 3 de Güímar va dictar ahir una ordre internacional de recerca de l’home i de les seves filles. Es manté l’ampli dispositiu de recerca format pel servei aeri i marítim de la Guàrdia Civil, el Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques (GEAS) i la Unitat Orgànica de Policia Judicial, als quals dissabte es van afegir agents de la Unitat Central, Operativa (UCO) de Madrid.
- Resum de l’any cultural Els millors llibres del 2025
- Assentament Suport a Albiol pel desallotjament de Badalona
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- "Si paro atenció, sento l’infinit"
- Nous hàbits de criança La falta de límits a casa tensiona la gestió de l’aula a infantil
- Loteria catalana 01379, primer premi de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Loteria catalana 29181 i 15376, quarts premis de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Escrit fiscal La fiscalia demana la nul·litat de la condemna del Suprem a García Ortiz per vulnerar el seu dret a la defensa
- Fargas, la xocolateria més antiga de Barcelona, s’obre a nous públics i sinergies
- Missatges d’advertència Les ES-Alert baten rècords a Catalunya el 2025, amb 75 avisos, la majoria per incendis
