Assalt després d’una manifestació
Tres detinguts per l’atac al centre de menors de Torredembarra de fa un mes
Els arrestats tenen 19, 36 i 38 anys i se’ls acusa de delictes d’ordre públic, contra els drets fonamentals, lesions i entrada en vivenda aliena

Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dijous tres homes per l’atac al centre de menors de Torredembarra del 18 de febrer. Els arrestats tenen 19, 36 i 38 anys i se’ls acusa de delictes d’ordre públic, contra els drets fonamentals, lesions i entrada en vivenda aliena.
L’operatiu, que ha tingut el recolzament de la Policia Local de Torredembarra, ha començat aquest dijous al matí i fonts dels Mossos han apuntat que a la nit continuava obert.
Els fets es van produir després d’una manifestació per reclamar més seguretat al municipi, una protesta després de la qual diverses persones van acabar destrossant el centre de menors i també van ferir dos joves, uns dels quals va haver de ser hospitalitzat.
Temes:
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança