Accident esportiu
Dos escaladors moren al parc nacional del Teide
El parc nacional del Teide, a l’illa de Tenerife. /
Els serveis d’emergències han trobat aquesta tarda els cossos sense vida de dos escaladors a la zona del Roque de la Catedral, al parc nacional del Teide, al municipi de Tenerife de La Orotava, a les Illes Canàries, segons ha informat el Centre Coordinador d’Emergències i Seguretat 112.
A les 15:30 hores d’aquest diumenge el 112 va rebre un avís en el qual s’informava de la localització de dos escaladors a una zona de difícil accés a l’esmentat paratge natural, al qual es van desplaçar un helicòpter de rescat i una unitat terrestre del Grup d’Emergències i Salvament (GES) del Govern de les Canàries.
Notícies relacionadesTambé hi van acudir els bombers, la Policia Local i l’Equip de Resposta Immediata en Emergències (ERIE) de la Creu Roja, que van arribar fins al lloc de l’incident, i van confirmar que els dos homes havien mort.
El Grup de Rescat i Intervenció en Muntanya (GREIM) de la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de les diligències judicials.
- FUTBOL (SELECCIÓ) Cucurella: "Teníem moltes ganes de jugar la Finalíssima. Tant de bo ens creuem amb l'Argentina al Mundial"
- Patrimoni El Mas de Santa Llúcia a la Jonquera, en runes: una masia catalana a la venda per 1.490.000 euros
- Acord comercial Carn i terres rares per a Europa, cotxes per a Austràlia: claus del nou pacte comercial de la UE
- Congrés El president d'Adif reconeix que no tenien autorització "per escrit" per retirar material de l'accident d'Adamuz, "però sí verbal"
- Operatiu policial contra una organització criminal de tràfic internacional de drogues amb epicentre a Figueres
