Accident esportiu
Dos escaladors moren al parc nacional del Teide

El parc nacional del Teide, a l’illa de Tenerife. /
Els serveis d’emergències han trobat aquesta tarda els cossos sense vida de dos escaladors a la zona del Roque de la Catedral, al parc nacional del Teide, al municipi de Tenerife de La Orotava, a les Illes Canàries, segons ha informat el Centre Coordinador d’Emergències i Seguretat 112.
A les 15:30 hores d’aquest diumenge el 112 va rebre un avís en el qual s’informava de la localització de dos escaladors a una zona de difícil accés a l’esmentat paratge natural, al qual es van desplaçar un helicòpter de rescat i una unitat terrestre del Grup d’Emergències i Salvament (GES) del Govern de les Canàries.
Notícies relacionadesTambé hi van acudir els bombers, la Policia Local i l’Equip de Resposta Immediata en Emergències (ERIE) de la Creu Roja, que van arribar fins al lloc de l’incident, i van confirmar que els dos homes havien mort.
El Grup de Rescat i Intervenció en Muntanya (GREIM) de la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de les diligències judicials.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026