Aldarulls per Pablo Hasél
Sánchez, Trapero i Marlaska conversen sobre els disturbis de Barcelona
Els tres han coincidit en l’acte de destrucció de les armes decomissades a ETA
L’acte de destrucció de l’arsenal d’ETA d’aquest dijous ha reunit el president del Govern, Pedro Sánchez, el ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, i el major dels Mossos, Josep Lluís Trapero.
Els tres han conversat en un petit grup a les instal·lacions de l’Escola de Guàrdies Joves Duque de Ahumada de la Guàrdia Civil, a Valdemoro. En la conversa també hi havia el número dos dels Mossos, Ferran López, i la directora de la Guàrdia Civil, María Gámez.
Segons fonts de l’Executiu, durant els cinc minuts aproximats que va durar la conversa, van parlar dels disturbis a Barcelona i de la coordinació entre policies.
- El rearmament espanyol L’Exèrcit prepara les seves tropes de muntanya per al combat de l’Àrtic
- Dades del Govern Una de cada 10 ocupacions el 2025 va ser en primera o segona residència
- Pilar Alegría: "El PP no és el dic a la ultradreta, n’és la porta d’entrada"
- Audiència Nacional Un testimoni del cas Pujol: "Tenir compte a Andorra era quasi tradició familiar"
- Cas Koldo Ábalos es jubila per mantenir la seva família i pagar la seva defensa
