Comunitat de Madrid

El Zendal recull informació per posar una denúncia per «sabotatges»

  • «Interposarem una denúncia perquè crec que la situació cal aturar-la, cal solucionar-la al més aviat possible», ha assenyalat Escudero

1
Es llegeix en minuts

L’Hospital Infermera Isabel Zendal està obtenint informació per posar una denúncia davant la Policia per «sabotatges» a les seves instal·lacions relacionats amb incidències de manteniment, com cables desendollats, sistemes de ventilació desconnectats, tuberies embussades, ruptures en portes, interruptors partits i fins i tot algun cable tallat.

«L’hospital està recollint tota la informació per posar denúncia a la Policia», han informat fonts de la Conselleria de Sanitat a Europa Press després que el diari ‘El Mundo’ revelés els «sabotatges».

Així mateix, l’hospital augmentarà la vigilància interna, de manera que el personal de seguretat prestarà més atenció a «determinats punts on s’han observat irregularitats».

Notícies relacionades

El conseller de Sanitat, Enrique Ruiz Escudero, en una entrevista a ‘Telemadrid’ recollida per Europa Press, ha indicat que s’estan investigant aquestes incidències aparentment intencionades i, per tant, «d’una gravetat tremenda».

Després de destacar que l’Hospital Isabel Zendal ha acollit ja 1.600 pacients, que compta amb més de 500 ingressats actualment i que té una activitat «gairebé frenètica», ha lamentat «aquests sabotatges», que «es produeixen de manera continuada», i que així «ho detecten els serveis de manteniment».