LA PREGUNTA D''AQUÍ, AMB JOSEP CUNÍ' I EL PERIÓDICO
¿Aprova que la desescalada sigui per raons econòmiques i no sanitàries?
zentauroepp55902432 barcelona 17 11 2020 barcelona una mujer repasa las mesa201119163614 /
EL PERIÓDICO i el programa de SER Catalunya ‘Aquí, amb Josep Cuní’ obren cada dia una pregunta per prendre el pols a l’opinió de la ciutadania sobre un tema d’actualitat. La qüestió del sondeig d’avui és:
📊 ENQUESTA | Aproves que la desescalada sigui per raons econòmiques i no sanitàries?
— Aquí, amb Josep Cuní (@AquiCuni) 27 de noviembre de 2020
📲 Recorda, pots deixar aquí el teu comentari o enviar-lo al WhatsApp del programa [626 574 036]
Pot votar a l’enquesta a través d’aquest tuit. També pot enviar la seva opinió sobre la pregunta amb un missatge de WhatsApp al número de telèfon 626.574.036.
Notícies relacionadesEl resultat del sondeig es publicarà cada dia en aquesta mateixa pàgina a partir de les 18.00 hores.
► Escolti el programa ’Aquí, amb Josep Cuní’ en directe
- Exercicis Cold Response 2026 Soldats dels EUA i Dinamarca simularan una guerra a l’Àrtic en unes maniobres de l’OTAN en plena tensió per Groenlàndia
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Escoltar les víctimes
- Negociació Mas insta Junts a entrar en la negociació sobre el finançament per millorar el pacte d’ERC
- Llibre ‘Muñeca de trapo’ Vaitiare, la primera ex de Julio Iglesias que va parlar de trios i cocaïna en el seu llibre ‘Muñeca de trapo’: «Cada nit hi ha una dona diferent al nostre llit»
- RES ÉS EL QUE SEMBLA Montero i la lletra petita del nou model de finançament autonòmic

