EL PETIT TÉ ANTICOSSOS
Un nounat d'Osca dona positiu en una PCR i negatiu en la segona
La mare del nadó tenia coronavirus quan va ingressar per donar a llum i els metges volien saber si havia pogut transmetre-li el virus a través de la placenta o a través de la respiració instants després de néixer

zentauroepp47023889 sociedad mujer embarazada generico200916134759
El nadó nascut a l’Hospital San Jorge d’Osca i que en un primer moment va donar positiu en la Covid-19 res més sortir del ventre de la seva mare ha donat negatiu en una segona PCR que se li ha practicat, però ha donat positiu en IgG, cosa que significa que ja va néixer amb anticossos, han confirmat fonts del Govern aragonès.
La mare del nadó, que va néixer divendres, tenia coronavirus quan va ingressar a l’hospital d’Osca per donar a llum, i el nen va donar positiu en la prova que se li va fer moments després. Es va decidir fer-li una altra prova que ha donat negatiu, tot i que en una prova serològica s’ha determinat que el petit té anticossos de coronavirus.
Notícies relacionadesL’equip sanitari vol determinar si la mare va poder transmetre-li el virus a través de la placenta, mentre estava embarassada, cosa que faria del cas un dels pocs que s’han produït al món, o si es va produir ja a l’exterior.
Sembla que el primer cas al món d’una possible transmissió a través de la placenta es va donar el mes de març passat en un hospital de París, on la mare, que es va infectar per covid en l’última fase del seu embaràs, va ser sotmesa a una cesària d’urgència.
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Accident a Portugal Almenys 15 morts i 18 ferits al descarrilar un funicular a Lisboa
- Un crim sense resoldre 24 anys desprén L’ADN del jersei d’Helena Jubany obre la porta a un judici
- Tornada a l’ESCOLA Un de cada tres alumnes catalans necessita una atenció educativa especial
- Aerolínies Barcelona és la connexió més afectada per la retallada de 36 rutes de Ryanair
- CCOO Lledoners denuncia l'agressió sexual d'un intern a una treballadora del centre
- Ciberseguretat Evita ser estafat amb només desactivar aquesta opció del telèfon
- Jornades polèmiques Un exmagistrat del Suprem es burla de les persones trans en un acte de Vox al Congrés: «Em dic Francisca Javiera i soc dona»
- Abans de l'amnistia L’advocat general de la UE proposa rebutjar el recurs de Puigdemont sobre la seva immunitat