FOC ESTABILITZAT
Els desallotjats per l'incendi de Las Hurdes tornen a casa seva
Els treballs d'extinció continuaran aquesta nit

Els 120 veïns evacuats dissabte a la matinada per l’incendi d’Aldehuela (Càceres) han pogut tornar aquest diumenge a la tarda a casa seva al millorar les condicions de l’incendi que afecta la comarca de Las Hurdes, que segueix estabilitzat i amb nivell de perillositat 1. Els veïns d’aquestes alqueries, a qui, no obstant, se’ls ha demanat que no s’acostin a les zones afectades per l’incendi, van ser desallotjats la matinada de dissabte com a mesura preventiva.
Retirats els mitjans aeris amb la caiguda del sol, aquesta nit continuaran treballant a la zona un agent de Medi Natural, dos camions i dos equips de guàrdia del Pla de Lluita contra Incendis Forestals d’Extremadura, Infoex.
Et pot interesarInformación de servicio: la @Junta_Ex autoriza el regreso a sus domicilios de los vecinos de Horcajo y Avellanar. Al mismo tiempo se les aconseja no acercarse a las zonas afectadas por el fuego del #IFAldehuela pic.twitter.com/Fu3RldN0zW
— 112 Extremadura (@JuntaEx112) 30 de agosto de 2020
Per la seva banda, l’incendi que afecta les comarques del Jerte i la Vera segueix actiu i amb un nivell 2 de perillositat. Durant la nit continuaran treballant a la zona 13 unitats de terra del Pla Infoex i un pilot de la Unitat Militar d’Emergències (UME).
- A Catalunya El primer concert massiu sense distància se celebrarà al Sant Jordi el 27 de març
- Polèmica declaració L’alcalde socialista de Càceres: les bateries de la fàbrica de Martorell no es nodriran de liti extremeny
- Crisi sanitària Espanya abandona el nivell d’alt risc d’expansió de la Covid
- Entendre + el fitnes en femení ¿És possible posar-se en forma a partir dels 50?
- METEOROLOGIA La pols africana es resisteix a abandonar Barcelona
- 70è ANIVERSARI El Rei lloa l’«esperit audaç i emprenedor» de Catalunya en la visita a Seat
- El Rei i Sánchez visiten la Seat a Martorell | Última hora en directe
- Helena i Cristina diuen que es van vacunar per poder visitar Joan Carles «regularment»
- La pregunta d’‘Aquí, amb Josep Cuní’ i EL PERIÓDICO ¿Subscriu la queixa dels empresaris en l’acte de dijous?
- Informe a la fiscalia La Policia atribueix un delicte d’odi a la jove falangista que va denigrar els jueus