entre el duero i el pisuerga
Troben una plantació de cànnabis durant la recerca del cocodril a Valladolid
La Guàrdia Civil ha interceptat 33 plantes de marihuana i ha detingut dos homes, pare i fill, de 53 i 30 anys
La droga estava oculta de la vista exterior per la densa vegetació i arbreda de l'illa fluvial en què es rastrejava el saure
La Guàrdia Civil de Valladolid ha detingut dues persones i ha desmantellat una plantació de marihuana en una illa en la confluència dels rius Duero i Pisuerga, a Pesqueruela, pertanyent a Geria, que va ser descoberta durant l’operació de recerca d’un cocodril fa unes setmanes.
🔴 Avance informativo 🔴@Valladolid_Gob coordina a los agentes de la @guardiacivil que están buscando está tarde al #cocodrilo avistado en la confluencia de los ríos Pisuerga y Duero, cerca de Simancas. pic.twitter.com/hinp9DbgLG
— La 8 Televisión Valladolid (@la8valladolid) 7 de junio de 2020
La Guàrdia Civil, segons ha informat aquest dijous en un comunicat, ha interceptat 33 plantes de cànnabis i ha detingut dos homes, pare i fill, de 53 i 30 anys, estrangers i veïns de Boecillo (Valladolid), com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública.
La plantació estava oculta de la vista exterior per la densa vegetació i arbreda de l’illa, però va ser descoberta en el marc de la recerca del cocodril suposadament albirat per la zona, quan la Guàrdia Civil i el Grup Especialista en Activitats Subaquàtiques van observar el cultiu, eines i abonament.
Després de l’albirament, van establir un dispositiu per identificar els responsables en què van participar el Puesto Principal de Zaratán, l’Àrea d’Investigació de Valladolid i Seprona, fent vigilància durant dies.
Així, van descobrir els detinguts traslladant-se cap a la zona en un tot terreny i dirigint-se a l’illa en la qual es trobava la plantació en una bassa inflable.
- Sector bancari El món empresarial català conté la respiració davant el final de l’opa
- La T.I.A contra el narcotràfic L’as a la màniga d’Ibáñez: arriba l’últim Mortadel·lo, un còmic inèdit i ‘perdut’ des de fa 10 anys
- OSTEOPOROSI Les fractures òssies per fragilitat augmentaran un 30% en tan sols cinc anys i les dones són el grup més vulnerable
- ¿Ningú vol dimissions?
- Viatge del president Illa es veurà amb el rei Carles III d’Anglaterra en el marc d’unes jornades contra el canvi climàtic a Londres
- El Govern es desvincula per complet d’Ábalos
- Tempesta judicial i política Una empresa de Panamà demana cita a Ábalos per expandir negoci
- Tempesta judicial i política L’empresària que va assegurar haver portat efectiu a Ferraz es reafirma
- context Corruptes i corromputs
- Regals, viatges i pensions alimentàries