dilluns a la matinada
Els Mossos investiguen la violació d'una jove a Lloret de Mar
El sospitós la va seguir quan tornava a casa i la va atacar per l'esquena quan creuava un parc de la població
zentauroepp53812961 26 04 2020 un coche de los mossos d esquadra catalu a espa200619172407 /
Els Mossos d’Esquadra estan buscant un home per la violació d’una dona de 21 anys a Lloret de Mar (la Selva) la matinada de diumenge a dilluns. Segons informa l’ACN, ahir a la tarda la víctima va anar a la comissaria de Blanes per denunciar l’agressió sexual.
La jove, veïna de Lloret de Mar, va relatar que tornava a casa a les quatre de la matinada després de sortir amb uns amics quan un home que no coneixia la va començar a seguir pel carrer mentre li feia insinuacions sexuals. Quan la víctima creuava una zona verda del municipi, l’agressor la va atacar per l’esquena i la va fer caure a terra. Víctima i agressor van forcejar fins que, finalment, l’home la va violar. La noia va trucar al telèfon d’emergències 112 i, espantada, va acabar marxant del lloc.
La víctima ha facilitat una descripció de l’atacant i els Mossos han obert una investigació per identificar-lo, també a través d’imatges de les càmeres de videovigilància que hi pugui haver al llarg del recorregut de la víctima que hagin pogut captar alguna imatge de l’agressor.
- TRIBUNALS L’Audiència de BCN deixa en llibertat el violador del taxi
- Gestió polèmica Orriols carrega contra Bonpreu per denegar ajudes a la residència de Ripoll
- BARCELONEJANT La Milla d’Or friqui
- Fred o calor intensa per frenar el càncer de mama
- Tecnologia aplicada a la medicina La mamografia innòcua del futur
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Present i futur d’un club convuls El Barça i el Madrid es debaten entre l’aliança política i la rivalitat esportiva
- Present i futur d’un club convuls Laporta, fuga sense fi de directius
- Catàstrofe a Califòrnia El governador convida Trump a visitar les zones cremades en lloc d’insultar
- Eleccions al Bundestag Una batalla campal ultra inaugura la carrera electoral a Alemanya