GANES DE SORTIR

Aglomeració de joves a Solsona dissabte a la nit

Centenars de persones sense mascareta i sense mantenir la distància van acudir als locals de lleure

57eae860-5e44-4a30-bee7-e9984abbf448-1

57eae860-5e44-4a30-bee7-e9984abbf448-1

1
Es llegeix en minuts
Arnau Valverde

El carrer Castell de Solsona (Solsonès) es va convertir dissabte passat a la nit en el punt de trobada d’una gran quantitat de persones, la majoria joves, que acudien a les terrasses dels locals de lleure del centre de la ciutat. El fet és que moltes no portaven mascareta ni complien la distància social que marca la fase 2 del pla de desescalada, en la qual es troba Solsona, informa ‘Regió 7’, del grup Prensa Ibérica.

Notícies relacionades

Algunes persones després de veure imatges del carrer per les xarxes socials van criticar els fets. L’ajuntament ha emès un comunicat en el qual ha fet «una crida a la responsabilitat individual, col·lectiva i dels establiments». En l’escrit, el consistori assegura que «estudiarà les accions que cal emprendre», perquè no es repeteixin situacions com la de dissabte a la nit.

Alguns veïns i veïnes de Solsona reclamen que no és un fet puntual i que es donen trobades de persones que no segueixen les normes del pla de desescalada en altres punts de la ciutat, com per exemple la plaça del Consell Comarcal.