aquesta matinada
Diverses desenes de migrants aconsegueixen saltar la tanca de Melilla
Hi han participat unes 300 persones d'origen subsaharià en un dels intents d'entrada més nombrosos dels últims mesos
zentauroepp27575082 gra083 melilla 15 10 2014 en torno a un centenar de inmi191104173547 /
La tanca de Melilla ha registrat aquesta matinada un dels intents d’entrada més nombrosos i violents dels últims mesos, en el qual podrien haver participat uns 300 immigrants d’origen subsaharià, dels quals diverses desenes han aconseguit el seu propòsit.
Fonts policials han informat a Efe que aquest salt a la tanca s’ha produït entorn de les cinc d’aquesta matinada a la zona del centre de menors de la Puríssima, una de les tres on efectius de l’Exèrcit van ser destinats la setmana passada perquè col·laboressin amb la Guàrdia Civil en la vigilància del perímetre per l’estat d’alarma.
Els subsaharians que han aconseguit accedir a Melilla s’han dirigit corrents al Centre d’Estada Temporal d’Immigrants (CETI), on els han denegat l’entrada de moment.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- Receptes rodones La recepta definitiva per fer les millors mandonguilles casolanes
- Renovació en potència La universitat envelleix: més de la meitat de professors es jubilaran en els pròxims 20 anys
- CAS SEPI El jutge deixa lliure Leire Díez, l’expresident de la SEPI i el ‘soci’ de Cerdán al no demanar la fiscal el seu ingrés a la presó
- Eleccions a Extremadura Feijóo augura que Extremadura iniciarà «el canvi» per acabar amb la «degradació» de Sánchez
- Obituari Mor l’exdirectiu del Barça Gabriel Masfurroll
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
