indústria de guerra
Les costureres de Pronovias fabriquen mascaretes per a hospitals
Les 23 treballadores de la firma de moda nupcial han pres la iniciativa de produir a casa seva 2.000 unitats al dia

costurera-pronovias
En temps de guerra, indústria de guerra. I a les nombroses iniciatives que ha sorgit en tot el país per produir qualsevol mena d’armes amb les quals combatre el coronavirus s’ha afegit ara les 23 costureres de Pronovias Group, la firma de luxe de moda nupcial més important del món, que comercialitza les marques Pronovias, St Patrick, White One, Nicole i Lady Bird, present en més de 4.000 punts de venda en 105 països amb 44 ‘boutiques’ en ciutats com Nova York, Londres, Milà i París.
En una iniciativa que han pres pel seu compte, de manera espontània i voluntària, les treballadores han decidit posar-se a fabricar mascaretes a casa seva per proveir diferents hospitals. En total, seran 2.000 mascaretes al dia que entregaran als centres sanitaris amb les quals ajudaran a fer front al Covid-19.
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- "Espanya té dues grans capitals europees: Madrid i Barcelona"
- Medi ambient La desembocadura del Besòs tindrà llacunes a partir del 2028
- Entrevista Juan Zamora: «Vaig inserir cèl·lules del meu cor a espinacs, i seguien bategant»
- Pateix un ictus ingressada al Trueta i no li detecten fins al cap de tres dies
- A la presó de La Santé Nicolas Sarkozy ingressa a la presó per complir cinc anys per finançament il·legal
- Humor ‘La casa nostra’, la ‘sitcom’ de Dani de la Orden amb què 3Cat recuperarà l’esperit de ‘Plats bruts’
- Estrena Un Quixot per repensar la salut mental