Infracció a l'estat d'alarma pel coronavirus
Multat el bisbe de Sant Sebastià per conduir amb una dona de copilot
Munilla demana perdó per l'«error» i diu que la seva acompanyant era una «immigrant atrapada entre nosaltres»
El prelat, que haurà d'abonar 600 euros, diu que perdona la persona que ha filtrat la notícia

MADRID, 24/03/2020.- Efectivos de la Guardia Civil realizan un control de tráfico en la M-40, en las proximidades del Hospital Temporal de la Comunidad de Madrid ubicado en Ifema. EFE/ Chema Moya /
El bisbe de Sant Sebastià, José Ignacio Munilla, ha demanat perdó per l’«error de seient», que li ha suposat ser sancionat aquest dijous per la Guàrdia Municipal donostiarra quan conduïa el seu vehicle amb una persona asseguda al seient del copilot, i ha assenyalat que la seva acompanyant era una «immigrant atrapada entre nosaltres», que portava al dentista.
A través del seu compte de la xarxa social Twitter, el prelat donostiarra ha explicat que el copilot era un «immigrant atrapat entre nosaltres», que té «una infecció de boca».
En aquest sentit, ha detallat que en aquell moment la portava al seu cotxe a «un dentista conegut que s’ha ofert a atendre-la gratis». «Ho agraeixo al dentista, demano perdó per l’error de seient, i perdono el filtrador de la notícia», afirma el bisbe.
Controls rutinaris
Munilla ha sigut multat aquest dijous per la Guàrdia Municipal donostiarra al circular amb el seu vehicle amb una altra persona asseguda al seient del copilot, el que suposa una infracció en l’actual estat d’alarma per la pandèmia del Covid-19.
Els fets han succeït a mig matí d’aquest dijous en un dels controls rutinaris que fa la Policia local a la ciutat.
Els agents han parat un vehicle en què circulaven dues persones i el conductor del qual era el prelat donostiarra. L’acompanyant de Munilla viatjava al seient del copilot i no al darrere, com marca el reial decret del Govern central, per la qual cosa s’ha imposat al bisbe una multa de 600 euros.
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Doncs no va ser en directe
- Nou estadi L'adjudicació de les obres al Camp Nou sota sospita
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- Sector bancari El món empresarial català conté la respiració davant el final de l’opa
- Tornada Amaia Montero torna a La Oreja de Van Gogh 18 anys després
- OSTEOPOROSI Les fractures òssies per fragilitat augmentaran un 30% en tan sols cinc anys i les dones són el grup més vulnerable
- Exigència personal La petició imprescindible de Pep Guardiola quan dorm en un hotel: «Volia que l’habitació no fos només per dormir»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona, davant la falta de demanda, obre els passis de temporada a abonats que no van acompanyar a Montjuïc