29 març 2020

Anar al contingut

Consultori mèdic

El PERIÓDICO i Clínica Corachan llancen un servei per resoldre dubtes sobre el coronavirus

El servei estarà disponible en diaris digitals de Prensa Ibérica, de dilluns a divendres, de 9.00 a 21.00 hores, mitjançant el número de telèfon 93 553 05 13

RC

El PERIÓDICO i Clínica Corachan llancen un servei per resoldre dubtes sobre el coronavirus

Davant de la greu situació social creada pel Covid-19, el grup editorial Prensa Ibérica, al qual pertany EL PERIÓDICO DE CATALUNYA, i Clínica Corachan posen en marxa un nou servei d’atenció telefònica per orientar i resoldre dubtes mèdics als ciutadans sobre el coronavirus.

Es tracta d’una iniciativa solidària en què participen professionals mèdics del Campus Corachan i que estarà disponible, a través dels diaris digitals de Prensa Ibérica, de dilluns a divendres, de 9.00 a 21.00 hores, mitjançant el número de telèfon 93 553 05 13.

Aquest projecte, que respon a l’esperit de tasca social i servei públic amb què Prensa Ibérica i Clínica Corachan desitgen ajudar la població en plena emergència sanitària pel coronavirus, se suma al consultori de psicologia posat en marxa la setmana passada per les dues companyies.

Temes: Coronavirus