crisi sanitària
La funerària de Madrid reprèn la recollida de morts amb coronavirus
Almeida afirma que la conversió del Palau de Gel en dipòsit de cadàvers no ha de veure
jmexposito52883117 coronavirus patients arrive at a military hospital set up at200322115203 /
La funerària de l’Ajuntament de Madrid reprèn aquest dimecres la recollida de morts amb coronavirus després d’interrompre-la la vigília a causa de la falta de material de protecció per als treballadors que, finalment, ha subministrat el Govern autonòmic.
L’alcalde de la capital, José Luis Martínez-Almeida, ha anunciat, en una entrevista a Onda Cero que la funerària reprèn la seva activitat per complet.
«Gràcies a la col·laboració de la Comunitat de Madrid, que ens va proveir d’equips de protecció individual imprescindibles, i amb un canvi normatiu que ens ha fet agilitar els tràmits, estem en condicions de prestar els serveis funeraris amb normalitat», ha afirmat el regidor madrileny.
A més, ha assenyalat que la conversió del Palau de Gel en dipòsit de cadàvers no té a veure amb la suspensió de la recollida dels morts amb Covid-19, sinó amb la capacitat de la funerària, ja que s’ha duplicat el nombre de morts a Madrid, cosa que està provocant saturació en crematoris i cementiris.
- Salut Aquest és el iogurt més sa del món, segons el cardiòleg Aurelio Rojas: millora la microbiota, reforça el sistema immunitari i redueix el colesterol
- OMS Un viatge per observar ocells a Uruguai, Xile i Argentina, possible origen del brot d’hantavirus
- Actualització infectats L’Organització Mundial de la Salut: “No hi ha raons perquè el brot d’Hantavirus es converteixi en una epidèmia”
- A més de ferides genitals El nadó maltractat a Barcelona ja presentava fissures anals i un hematoma a la galta quan va visitar l’Hospital de Sant Joan de Déu
- Prediccions meteorològiques L’Aemet alerta de temps inestable aquesta setmana: pluges i tempestes amb avís groc i taronja en aquestes zones d’Espanya avui
