Laia Palau: «Vaig tenir una companya maltractada i vam intervenir-hi»
«Recordo un cas d’una companya que tenia un marit maltractador i vam intervenir-hi des del club», relata aquesta esportista, situada a la cúspide d’un esport l’elit del qual era fins ara feu gairebé exclusiu dels homes. De petita a Laia Palau també li van regalar nines, però també va tenir «moltes pilotes, i moltes bicis i molts llibres. Em regalaven el que jo demanava», afirma la capitana de la selecció espanyola de bàsquet. [Projecte multimèdia 8-M].
- Investigació La Guàrdia Civil apunta a un trencament del carril o a la soldadura com a causa de l’accident d’Adamuz
- Comerç internacional Les exportacions catalanes superen els 100.000 milions d’euros malgrat els aranzels de Trump
- Escalada de tensió Trump dona un termini de 10 dies a l’Iran per arribar a un acord o "passaran coses dolentes"
- Pagament per disponibilitat El Govern vol concessionar carreteres, estacions de l’L9 del metro i electrolineres per 1.184 milions d’euros
- Jocs Olímpics Milà-Cortina 2026 Oriol Cardona es consagra amb el segon or espanyol en la història dels Jocs Olímpics d’hivern: «Ja era hora»
