LA PREGUNTA D' 'AQUÍ, AMB JOSEP CUNÍ' I EL PERIÓDICO
Passat el temporal, ¿confieu en l'acció de l'Administració més enllà de les paraules?
zentauroepp51875868 a man takes a picture of a fallen bridge in malgrat de mar 200122220301 /
EL PERIÓDICO i el programa de SER Catalunya 'Aquí, amb Josep Cuní' obren cada dia una pregunta per prendre el pols a l'opinió de la ciutadania sobre un tema d'actualitat. La qüestió del sondeig d'avui és:
Podeu votar a l'enquesta a través d'aquest tuit. També podeu enviar la vostra opinió sobre la pregunta amb un missatge de WhatsApp al número de telèfon 626 574 036.
Notícies relacionadesEl resultat del sondeig es publicarà cada dia en aquesta mateixa pàgina a partir de les 18.00 hores.
► Escolteu el programa 'Aquí, amb Josep Cuní' en directo
Temes:
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Mobilitat La línia de metro que va trencar motllos
- Tractorades Protesta del camp contra el Mercosur: agricultors catalans tallen de matinada l’AP-7 i l’N-II a Pontós i francesos es planten davant la torre Eiffel
- Trànsit Interior no multarà per un període «raonable» conductors que no portin la balisa V-16
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Propòsits sense dreceres
- Negociació amb el Govern Sánchez i Junqueras pacten un nou finançament que garanteix l’ordinalitat i aportarà 4.700 milions més a Catalunya
- Èxit musical Joe Keery (Djo), el protagonista de ‘Stranger things’ que ha desbancat Taylor Swift a Spotify

