JOVE DE LLAGOSTERA
Mor un ciclista de 29 anys al caure en una pista forestal a Girona
L'accident s'ha produït en el municipi de Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l'Heura

zentauroepp37025052 ambulancia sem190326085255
Un ciclista de 29 anys ha mort al migdia d’aquest dissabte al caure, per causes que s’investiguen, en una pista forestal a Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l’Heura, a la comarca del Baix Empordà (Girona).
El Servei Català de Trànsit ha informat que en els fets, del qual els Mossos han sigut alertats a les 13.04 hores, ha mort W.K.M., de 29 anys i veí de Llagostera (Girona).
S’hi han desplaçat cinc patrulles dels Mossos, dues dotacions dels bombers de la Generalitat, i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Des d’aquest 1 de juliol Catalunya estrena estructura judicial: desapareixen els jutjats unipersonals i arrenquen les oficines de justícia en 561 municipis
- Sutton estrenarà al setembre una reforma integral
- El taxista que comparteix cartell amb Helen Mirren