Aquest matí
Mor un jove de 27 anys després de rebre dos trets en un bar de Badajoz
En la baralla també ha resultat ferit un familiar de la víctima, que ha rebut un cop al cap

policia-nacional
Un jove de 27 anys ha mort aquest matí a Badajoz després de rebre dos trets en un bar després d’una discussió amb un altre home, que ha sigut detingut per la Policia Nacional, han informat a Efe fonts d’aquest cos.
Els fets s’han produït entorn de les 7.30 hores en un bar de l’avinguda Juan Sebastián Elcano, després d’una discussió entre les dues persones, moment en què un d’ells, de 29 anys, ha tret una pistola i ha disparat dues vegades la víctima, que ha mort.
En la baralla també ha resultat ferit un familiar de la víctima, que ha rebut un cop al cap.
Notícies relacionadesTant el detingut (amb antecedents policials) com el mort i la persona que ha resultat ferida (de 21 anys) són veïns de Badajoz.
La Policia Nacional s’ha fet càrrec de la investigació.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Medicina La cirurgia plàstica arrasa entre els aspirants MIR
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Cita internacional el 10J La Sagrada Família de Barcelona convidarà el Papa Lleó XIV pel centenari de Gaudí al juny de 2026
- Mor James Foley, el director predilecte de Madonna i responsable de dues pel·lícules de la saga ‘Cincuenta sombras de Grey’
- Negociació PSOE-Junts El Consell de la UE tornarà a debatre sobre l’oficialitat del català el 27 de maig
- Sector bancari Carta conjunta de l'empresariat català a Sánchez contra l'opa
- Tribunals Catalunya comptarà amb 60 jutges més en els pròxims tres anys