Dades d'Interior del 2019
Augmenta la criminalitat a Espanya, sobretot els homicidis i els delictes sexuals
La majoria de tipologies penals augmenten, tret dels robatoris amb força a domicilis, establiments, vehicles i els furts
machismo /
La criminalitat va créixer de gener a setembre un 4%, un percentatge superior en el cas dels delictes més greus, com els homicidis i assassinats, que van ser 249, 21 més que en el mateix període del 2018 (un 9% més), i els delictes sexuals denunciats, que s’incrementen un 11,7%.
Així consta a l’informe de criminalitat que el Ministeri de l’Interior ha penjat en la seva pàgina web relatiu alsnou primers mesos de l’any en la majoria de tipologies penals augmenten, tret dels robatoris amb força a domicilis, establiments, els de vehicles i els furts.
Notícies relacionadesInterior dona compte de 1.646.856 infraccions penals, un 4% més que les registrades entre el gener i el setembre del 2018.
Les denúncies per delictes contra la llibertat sexual van ser 11.598, un 11,2% més, entre les quals figuren les presentades per violació, 1.410, (un 8% més).
- A Castelló La lluita de dos nens d’Almassora per tenir un lloc on jugar: transformen una nau abandonada en un pavelló
- Tennis La tennista Marina Bassols denuncia amenaces de mort per les apostes: "T’assassinaré, sé on vius"
- PEDIATRIA Tètanus a Catalunya i brot de meningitis al Regne Unit: com protegir-nos davant de malalties greus?
- En lloc de a cor obert Sant Pau, primer hospital de Catalunya a recanviar la vàlvula mitral del cor amb una cirurgia mínimament invasiva
- Salut Trencar el silenci des de l’aula: una mare crea un joc per ajudar els infants a detectar i parlar de l’abús sexual
