A CADIS
'Crowdfunding' per ajudar una àvia a qui van robar 1.200 euros | VÍDEO
Els fets van tenir lloc en una farmàcia de La Línea de la Concepción
Una de les denominades patrulles ciutadanes de Barcelona ha començatun ‘crowdfunding’ per recaptar diners per a una àvia ‘crowdfunding’ dinersque va ser víctima d’un robatori en una farmàcia de la Línea de la Concepción (Cadis). A la Teresa, així es diu la dona, una carterista li va sostreure els 1.200 euros que portava pel cobrament de la pensió.
La iniciativa de finançament col·lectiu de la patrulla va sorgir després que l’Asociación Unificada de Guardias Civiles (AUGC) difongués el vídeo del robatori i demanés col·laboració ciutadana per trobar les dues persones autores del robatori. Les imatges mostren com una de les dones distreu la senyora tapant la bossa que porta amb un objecte i amb l’altra mà li sostreu els diners.
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Doncs no va ser en directe
- Nou estadi L'adjudicació de les obres al Camp Nou sota sospita
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- El secret del lampista perquè el radiador escalfi al màxim rendiment: així es purga en uns minuts
- ACTUALITAT BLAUGRANA De Jong apunta a una dècada al Barça: «S’ha exagerat el que guanyo i això ha afectat com m’ha vist la gent»
- Sector bancari El món empresarial català conté la respiració davant el final de l’opa
- Tornada Amaia Montero torna a La Oreja de Van Gogh 18 anys després
- OSTEOPOROSI Les fractures òssies per fragilitat augmentaran un 30% en tan sols cinc anys i les dones són el grup més vulnerable