Aquestes són les notícies que marcaran la jornada del 26 de novembre del 2019
JxCat, ERC i la CUP intenten burlar avui el Constitucional

zentauroepp50980878 pla conjunt del president del parlament roger torrent i el191125204227 /
Bon dia,
El Parlament votarà aquest dimarts a la tarda una proposta de resolució que els grups independentistes revesteixen de resposta institucional a la sentència del procés. Un text que torna a desafiar el Tribunal Constitucional (TC) i que ha fet aflorar el xoc entre JxCat, ERC i la CUP.
Després de tortuoses negociacions per perfilar el document, el 22 d’octubre van registrar unes línies de consens en què rebutgen la sentència del Tribunal Suprem contra la cúpula de l’1-O, exigeixen la llibertat dels condemnats a la presó, a més del retorn dels dirigents a l’estranger, i carreguen contra la «deriva autoritària de l’Estat».
Judici al ‘tour’ de ‘La manada’
Comença a Pamplona el judici al creador del ‘tour’ de ‘La manada’, que s’enfronta a tres anys de presó. La web oferia ‘tours’ per visitar els llocs en els quals hi va haver ‘La manada’ durant la nit de Sanfermines en què van violar en grup una noia. El Jutjat d’Instrucció núm. 4 de Pamplona considera que els fets podrien ser constitutius d’un delicte contra la integritat moral de la víctima i un altre d’odi, però la Fiscalia creu que és una qüestió de «mal gust» i no l’acusa.
Cas Valtòync
Notícies relacionadesAquest dimarts l’advocat general de Tribunal de Justícia de la Unió Europea (TJUE) publica les seves conclusions sobre una qüestió prejudicial presentada pel Tribunal d’Apel·lació belga que ha d’acordar o denegar l’entrega a Espanya del raper Josep Miquel Arenas, àlies Valtònyc.
El Nadal arriba a Barcelona
Després d’instal·lar aquest dilluns el pessebre de la plaça de Sant Jaume de Barcelona les figures de la Verge, el Nen, sant Josep, pastors, el caganer i els Reis Mags, a més de l’estrella de Nadal, garlandes, boles, llums de colors i el tió,l’Ajuntament de Barcelona presenta aquest matí el seu programa d’activitats per a la campanya de Nadal 2019.
CUP ERC - Esquerra Republicana de Catalunya Nadal Ajuntament de Barcelona La Manada Valtonyc Junts per Catalunya
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Incendis i tuits frenen Vox
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Els incendis exposen els diferents models de gestió de cada comunitat
- CRISI D’INCENDIS El PP acusa Sánchez de «polaritzar» i rebutja la seva proposta de pacte d’Estat sobre el canvi climàtic
- Final de l’onada de calor Catalunya posa en prealerta el pla Inuncat davant la previsió de pluges intenses
- Després de la petició d’un sector crític Junqueras s’obre que ERC celebri una consulta interna per decidir si continua fent costat a Illa
- Antiterrorisme Dos detinguts a Lleida per difondre contingut gihadista i voler anar a la zona de conflicte
- CRISI D’INCENDIS Aagesen avança que Sánchez detallarà al setembre el pacte d’Estat contra el canvi climàtic i adverteix el PP que seria “irresponsable” no donar-li suport