ACCIDENT A SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS
Una fuita en una empresa química de Barcelona obliga a tallar l'AP-7 i l'N-340
La fuita del gas etilè, que s'ha produït en una canonada, ha obligat a desallotjar de forma preventiva el polígon industrial Casa Nova
Protecció civil ha activat aquest dijous el Pla d’Emergència Exterior del Sector Químic de Catalunya (PLASEQCAT) per una fuita d’etilè en una empresa pròxima a Santa Margarida i els Monjos (Alt Penedès) que ha obligat a tallar l’AP-7 i la Nacional 340.
Segons informa Protecció Civil, el Servei Català de Trànsit i Bombers de la Generalitat via Twitter, s’ha desallotjat de forma preventiva el polígon industrial Casa Nova i s’ha establert un perímetre de seguretat de 200 metres.
La fuita s’ha produït en una canonada d’una empresa química i al lloc dels fets s’han desplaçat quatre dotacions de bombers.
Notícies relacionadesLa fuita ha provocat el tall de l’AP-7 entre els punts quilomètrics 200 i 202, així com la Nacional 340 entre els quilòmetres 1205 i 1207 en direcció a Santa Margarida i els Monjos, en els dos sentits.
L’empresa propietària de l’etilenoducte ha sectoritzat la canonada per cremar de forma segura el gas de la fuita.
- Mobilitat La línia de metro que va trencar motllos
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- La nit més màgica Reis i nens desafien el fred en la cavalcada
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Eurolliga El Barça rep el Maccabi a porta tancada entre protestes propalestines
- Ajuda per superar l’insomni Com adormir-vos en cinc minuts
- Mobilitat al voltant del temple Barcelona pagarà 10 milions d’euros per ampliar voreres i pacificar el trànsit entorn de la Sagrada Família
- SORTEIG DE REIS Un restaurant de menú regentat per una família xinesa dona el primer premi del Nen a Sabadell
- Fortuna al Fort Pienc L’exagerada sort del Manuel: un dècim del segon premi del Nen comprat a última hora a Barcelona
- Sorteig de Reis El 6703, primer premi del Nen, repartit en més de 50 ciutats de tot Espanya, 11 a Catalunya
