ALERTA SANITÀRIA
Facua creu que Magrudis (La Mechá) no té béns per respondre a indemnitzacions
No consta ni una sola vivenda, garatge, local o nau industrial a tot Espanya a nom del pare, la mare o el fill de l'empresa de carn entatxonada contaminada de listèria

49533121 59
L’organització de consumidors Facua ha assegurat aquest dilluns que «la suposada assegurança de responsabilitat civil» que els amos de Magrudis, fabricant de la carn entatxonada contaminada per listèria, «van assegurar tenir» tampoc cobriria el pagament de les indemnitzacions, ja que la seva quantia es limitaria a 300.000 euros.
En un comunicat, Facua ha afirmat que Magrudis, el seu administrador i el seu gerent no tenen cap immoble al seu nom, així com tampoc el té l’entitat Magrudis SLU per respondre a les indemnitzacions que reclamin els afectats.
Tampoc el que apareix al Registre Mercantil com el seu soci únic i administrador, Sandro José Marín Rodríguez.
Cúmul de deutes
El pare de Marín Rodríguez, José Antonio Marín Ponce, que s’ha presentat públicament com a «gerent» de la firma i les quatre anteriors societats del qual van tancar acumulant deutes, no té igualment propietats immobiliàries.
El mateix passa amb la seva dona, que va ser administradora d’una d’aquestes empreses i també forma part de Magrudis.
Notícies relacionadesLa Facua-Consumidors en Acció assegura haver efectuat aquestes comprovacions als registres de la propietat.
No consta ni una sola vivenda, garatge, local o nau industrial a tot Espanya a nom del pare, la mare o el fill, com tampoc de l’empresa, segons l’associació.
- L’incendi de Paüls marca el pitjor inici d’estiu des del 2010
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?
- Cas Koldo El jutge investiga contractes «manipulats» de Pardo de Vera després que l’UCO trobés a casa seva documents sobre el ‘pelotazo’ de les mascaretes