Uns presos donen una pallissa a la presó als membres de la 'manada' de Múrcia
Les autoritats de la presó ordenen el trasllat de mòdul penitenciari
zentauroepp49379497 08 08 2019 agentes de la guardia civil llegan a los juzgado190809173301 /
Els tres homes empresonats des del passat dia 18 a la presó de Múrcia 2 com presumptes autors d’una violació múltiple a una dona en un pis d’okupes de la capital murciana, van ser agredits a la presó per altres reclusos i han sigut traslladats de mòdul.
Així ho han confirmat a Efe fonts d’Institucions Penitenciàries, que han indicat que dos dels tres interns van patir ferides lleus,mentre que el tercer va resultar il·lès.
Els fets, que ha avançat el diari ‘La Opinión’, van tenir lloc dilluns passat quan els interns es dirigien a les seves cel·les després de menjar.
Després del menjar
Les fonts consultades per Efe han precisat que els funcionaris van sentir crits i quan van arribar al lloc, al replà d’accés al mòdul, van veure un dels interns sagnant pel nas i un altre per la templa.
El tercer empresonat per la violació també va rebre algun cop de puny dels altres interns, però no va patir cap ferida.
Després de ser atesos a la infermeria, els dos lesionats van ser traslladats a l’hospital per protocol i per a valoració.
Al pres que va ser ferit a la templa esquerra li van tancar la ferida amb quatre grapes, mentre que l’altre va ser atès a l’hospital més pel problema de salut que pateix que no pas per la ferida del nas.
Omissió de socors
Els agredits van presentar part de lesions i han sigut traslladats a un mòdul de respecte per evitar que es repeteixin incidents com aquests, mentre que la presó investiga el succeït.
Diumenge passat, la titular del jutjat d’instrucció número 5 de Múrcia va ordenar l’ingrés a presó preventiva dels tres detinguts per la Policia Nacional com presumptes autors d’una violació múltiple a una dona en un pis d’okupes del carrer Santa Rita de la capital.
Per la seva part, la quarta persona detinguda en relació amb aquest esdeveniment, una dona ucraïnesa a qui s’acusa d’un presumpte delicte d’omissió de socors, va quedar en llibertat amb l’obligació de comparèixer al jutjat.
Notícies relacionadesEls fets van tenir lloc dissabte al migdia en una vivenda d’una zona freqüentada per consumidors de droga, quan la víctima es trobava al portal de l’edifici i va ser forçada a entrar a l’immoble, com va denunciar a la Policia Nacional.
A aquesta dona, d’uns 40 anys i de nacionalitat estrangera, com els presumptes agressors, la va trobar un vianant poc després de la una de la tarda al carrer Cánovas del Castillo, amb la cara ensangonada i altres signes de violència.
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Agressió sexual Una dona denuncia que l’home que li llogava una habitació a Manresa la violava
- Notícies falses a internet Brigitte Macron porta a judici 10 persones per haver difós que és home
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Quant cobra un autònom de baixa? Aquestes són les xifres del 2025
- Salut El cardiòleg Aurelio Rojas aclareix si és millor menjar abans o després d’entrenar
- Agressió sexual Una dona denuncia que l’home que li llogava una habitació a Manresa la violava
- Intel·ligència artificial Una recerca d'UManresa sobre ètica demostra que la intel·ligència artificial cau en les mateixes contradiccions que les persones
- Educació a Catalunya Els rostres de l’abandonament escolar: «Acabes renunciant per no endeutar els teus pares o per no saber on acudir»
