Detingut un jove de 18 anys per abusar sexualment d'un nadó de 13 mesos
L'arrestat és amic de la família i feia de cangur del petit de manera ocasional
Els metges van detectar la presumpta agressió després que la mare notés una cosa rara en el nen
Els Mossos d’Esquadra van detenir aquest dilluns a la tarda a Palafrugell un jove de 18 anys de nacionalitat dominicana per agredir sexualment un nadó de 13 mesos al qual cuidava de manera ocasional. La mare del petit va portar el petit al metge, segons el relat de la policia catalana, perquè el notava estrany. Durant la revisió pediàtrica, els professionals sanitaris de l’Hospital de Palamós van detectar que podria haver sigut víctima d’una agressió sexual.
Immediatament, un metge forense va explorar el nadó i va confirmar que les lesions eren compatibles amb una presumpta agressió sexual. Els Mossos, poc després, van detenir el sospitós després de rebre l’avís del centre sanitari. L’arrestat, que no va oposar resistència quan els agents van anar a detenir-lo, és un amic de la família que solia cuidar el nen en absència dels seus pares. Continua tancat a la comissaria de la Bisbal d’Empordà i aquest dimecres passarà a disposició judicial. El nadó no va requerir hospitalització i ja és a casa.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»