De caràcter lleu
Cinc nens ferits al bolcar un autobús escolar a Ciudad Real
El sinistre ha ocorregut al terme municipal de Daimiel

transporte-escolar
Un autobús escolar en el qual viatjaven 12 adolescents i dos adults ha bolcat aquest dilluns cap a les 8:01 hores a la CM-4114, al terme municipal de Daimiel (Ciudad Real). A conseqüència de l’accident, cinc menors i una dona han resultat ferits lleus.
Segons han informat aquest dilluns a Efe fonts del Servei d’Emergència 1006 de Ciudad Real, l’accident ha tingut lloc al quilòmetre 185 d’aquesta carretera i tots els passatgers del bus han sigut rescatats.
A més, fonts del servei d’emergències 112 han informat a Efe que en el sinistre s’han vist afectats cinc menors i la cuidadora que viatjava amb ells al vehicle.
Un dels menors, de 13 anys, ha hagut de ser tret pels bombers i ha sigut traslladat en helicòpter sanitari a l’Hospital de Ciudad Real, si bé el seu pronòstic és lleu.
També han resultat ferits lleus una noia d’11 anys i una altra de 15, un adolescent de 13 anys i un altre de 14, i la cuidadora, de 56 anys, i tots ells han sigut traslladats a l’Hospital de Manzanares.
Notícies relacionadesL’autobús es dirigia al municipi de Bolaños de Calatrava quan, per causes que es desconeixen, ha bolcat a la carretera.
Fins al lloc del succés s’hi han traslladat efectius dels parcs de bombers de Manzanares i Daimiel, a més de membres de la Guàrdia Civil i dels serveis sanitaris.
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats