Ciberdelinqüència
L'última estafa que utilitza Lidl
Els Mossos alerten que no cliquis en un missatge que circula per Whatsapp
fcasals1327045 barcelona 11 8 2003 economia supermercado l160621182324 /
Els ciberdelinqüents reincideixen habitualment amb les mateixes marques comercials per robar dades dels internautes. El ganxo va variant, però el final és el mateix: suplantar la identitat del que pica per lucrar-se. Si fa unes setmanes circulava una estafa que utilitzava la cadena d’alimentació Lidl, ara torna a ser aquesta marca l’objecte d’una nova estafa que circula sobretot per Whatsapp. N’alerten els Mossos a través de les xarxes, on recorden que si cliques al missatge amb la pretensió d’aconseguir un (inexistent) cupó per valor de 250 euros l’únic que aconseguiràs és subscriure’t a un servei online de pagament.
Si reps un missatge de WhatsApp en nom de @lidlespana oferint-te un cupó per valor de 250 euros, NO PIQUIS! És fals. No No té res a veure amb LIDL i acabaràs subscrivint-te a un servei online de pagament #Phishing pic.twitter.com/e2wSwwrta2
— Mossos (@mossos) 7 de mayo de 2019
- Documentació Nou avís de la policia per als que han de renovar el DNI o el passaport
- SALUT Europa retira del mercat la vacuna de la covid d’AstraZeneca
- Peris confessa que va abusar de nens des del 1972
- FÓRMULA 1 La sanció a Sainz pel GP de Miami afegeix més polèmica sobre la FIA
- Joves polítiques s’obren pas en les llistes electorals del 12M
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Ús alternatiu ¿Per què la gent està llançant vinagre a les finestres per l’onada de calor?
- Reflexió en primera persona L'activisme ha abanderat la meva supervivència
- Hisenda ¿Què és l’IRPF i quins són els trams de la renda el 2021?
- La fiscalia, en descrèdit