Ciberdelinqüència
L'última estafa que utilitza Lidl
Els Mossos alerten que no cliquis en un missatge que circula per Whatsapp
fcasals1327045 barcelona 11 8 2003 economia supermercado l160621182324 /
Els ciberdelinqüents reincideixen habitualment amb les mateixes marques comercials per robar dades dels internautes. El ganxo va variant, però el final és el mateix: suplantar la identitat del que pica per lucrar-se. Si fa unes setmanes circulava una estafa que utilitzava la cadena d’alimentació Lidl, ara torna a ser aquesta marca l’objecte d’una nova estafa que circula sobretot per Whatsapp. N’alerten els Mossos a través de les xarxes, on recorden que si cliques al missatge amb la pretensió d’aconseguir un (inexistent) cupó per valor de 250 euros l’únic que aconseguiràs és subscriure’t a un servei online de pagament.
Si reps un missatge de WhatsApp en nom de @lidlespana oferint-te un cupó per valor de 250 euros, NO PIQUIS! És fals. No No té res a veure amb LIDL i acabaràs subscrivint-te a un servei online de pagament #Phishing pic.twitter.com/e2wSwwrta2
— Mossos (@mossos) 7 de mayo de 2019
- Investigació en curs Detinguts dos sospitosos pel robatori al Louvre
- Bones notícies per a les famílies: Hisenda exonera amb més de 1.000 euros les famílies amb majors de 65 anys
- Cas obert La família de Pol Cugat, el jove assassinat en una plantació de marihuana, demana una altra vegada a Google que l’ajudi a trobar el seu cos
- Gira per Àsia Trump es marca un ball davant els artistes natius a l’aterrar a Malàisia
- Els consells de Maria José Valiente, psicòloga i col·laboradorada de SanaMent Maria José Valiente, psicòloga: "Si estàs malament a la feina, parla, no et rendeixis"
