LLARGA INVESTIGACIÓ
Detingut un menor de 16 anys acusat de matar la seva mare adoptiva a Chiclana
La dona, de 51 anys, va aparèixer morta fa dos anys al llit sense signes de violència, però l'autòpsia va determinar que va morir per asfíxia

zentauroepp46541231 guardia civil190326115349 /
La Guàrdia Civil ha detingut a Fuengirola (Màlaga) un menor gadità de 16 anys acusat d’havermatat fa dos anys a Chiclana de la Frontera (Cadis) la seva mare adoptiva.
La detenció del menor es va produir fa unes setmanes després d’una llarga investigació de la policia judicial de la Guàrdia Civil.
Morta per asfíxia
La víctima, Elisa Polo, de 51 anys, va ser trobada morta al seu llit sense símptomes de violència, peròl’autòpsia va determinar que havia mort per asfíxia.
Arran d’aquesta dada la Guàrdia Civil va començar una investigació que ha acabat ara, amb la detenció del seu fill adoptiu, que tenia 14 anys quan es van cometre els fets.
Segons informa el 'Diario de Cádiz’, la dona, governanta de l’hotel Riu en el Novo Sancti Petri, i la seva parella, cap de bars d’aquest establiment, havien adoptat el seu fill a Rússia.
Notícies relacionadesLa investigació està sota secret de sumari, i per això no han transcendit les circumstàncies en les quals es va produir l’homicidi.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»