Batalla legal
La justícia italiana concedeix la custòdia dels fills de Juana Rivas al pare
La dona podrà veure'ls un cap de setmana de cada dos si es trasllada a Itàlia
La justícia italiana ha concedit la custòdia en exclusiva dels dos fills de Juana Rivas a la seva exparella i pare de les criatures, l’italià Francesco Arcuri, segons ha confirmat avui a Efe la defensa de l’italià.
El jutge que portava el cas civil en primera instància al Tribunal de Càller, a l’illa de Sardenya, ha decidit que la custòdia dels menors sigui per a Arcuri, tot i que Rivas podrà veure’ls un cap de setmana de cada dos si viu a Itàlia o un de cada cinc si viu a Espanya.
Els nens viuen amb el pare des de l’agost del 2017 al municipi italià de Carloforte, a l’illa de San Pietro, al sud de Sardenya.
Temes:
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- 10 famosos assenyalats
- Cas Koldo Aquestes són les "diferències irreparables" que han motivat el canvi d’advocat d’Ábalos
- La caixa de ressonància La música puja i, per tant, els preus també ho faran
- Jornades de la fundació Puigdemont reivindica la solidesa de Junts davant l’«èxit a curt termini» d’Aliança Catalana
- ASSEMBLEA DE COMPROMISSARIS BLAUGRANA Laporta presumeix de recuperació econòmica: «Qui no ho vegi és perquè no hi ha més cec que el que no vulgui veure»
- ¿Nova tendència? Les subhastes de maletes perdudes en aeroports s’estenen per Europa: «El preu de sortida són vuit euros»
- Entrevista Janet Sanz: «Si alguna cosa he fet ha sigut recuperar el somni de Cerdà d’una ciutat saludable»