Ensurt en una escola
Intent de segrest d'una nena en una escola de Girona
Tres persones van sortir d'una furgoneta i van intentar emportar-se la menor, que va ser ajudada per uns veïns
L'escola Jacint Verdaguer recomana que, durant els pròxims dies, els alumnes estiguin acompanyats a l'arribada i a la sortida

jacint-verdaguer
Una menor ha patit un intent de segrest per part de tres persones que han sortit d’una furgoneta quan es dirigia a la seva escola a la localitat gironina de Sils, segons ha relatat la víctima, la mare de la qual ha interposat una denúncia davant dels Mossos d’Esquadra.
Després d’uns instants de forcejament i alertats pels crits de la nena, alguns veïns que es trobaven a prop han pogut intervenir-hi, han provocat la fugida dels capturadors i han evitat el rapte.
L’ajuntament de la població ha comunicat a través de les xarxes socials que incrementarà la presència de policia local a l’entrada i sortida dels centres educatius i que ha donat a conèixer els fets als municipis veïns.
Es demana precaució
L’escola de la menor, d’uns 12 anys segons fonts pròximes a la investigació, ha emès també un comunicat en què informa que els Mossos i la Guàrdia Urbana els han sol·licitat que transmetin la informació del que ha passat a les famílies perquè adoptin mesures de precaució.
A més se sol·licita a qui vegi algun vehicle semblant al dels segrestadors, una furgoneta de grans dimensions i de color negre, que es posi en contacte amb la policia.
Els responsables d’aquest centre educatiu, el nom del qual és Jacint Verdaguer, recomanen que, durant els pròxims dies, els alumnes estiguin acompanyats a l’arribada i sortida de l’escola.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Ciutats amigues Tarragona s'agermanarà amb Voiron (França) aquestes festes de Santa Tecla amb el licor Chartreuse com a símbol d'unió
- Proposta del Govern La futura Llei del Taxi preveu eradicar les VTC urbanes a Barcelona i reservar aquest servei només al taxi
- Seguretat viària Més de 70.000 catalans estan en llista d'espera per examinar-se de la prova pràctica del carnet de conduir
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: on estacionar sense pagar i sense multes
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."