A Llucmajor
Trobats els cadàvers d'una parella d'alemanys a Palma
Ella estava ajaguda al llit i ell, penjat al passadís, per la qual cosa no es descarta un crim masclista
coche-guardia-civil-1523814280779 /
La Guàrdia Civil investiga les causes de la mort d’una parella de ciutadans alemanys els cadàvers del quals van ser trobats aquest dilluns a la nit al seu xalet de la localitat mallorquina de Llucmajor; ella, ajaguda al llit i ell, penjat al passadís.
Segons han informat avui fonts de la Guàrdia Civil, els investigadors estudien diferents hipòtesis, inclosa la de l’assassinat masclista, però esperaran els resultats de les autòpsies i l’anàlisi de les proves recollides al lloc dels fets per treure’n conclusions.
Una amiga de la dona va alertar ahir a la nit als serveis d’emergències que sospitava que li havia passat alguna cosa, perquè no responia a les seves trucades des de feia dies, per la qual cosa es va donar avís a la Guàrdia Civil, que va accedir a la vivenda amb autorització judicial a les 21.00 hores.
Notícies relacionadesUna vegada a l’interior del xalet, situat a la urbanització Las Palmeras, els agents van trobar la dona, de 59 anys, morta sobre el llit i la seva parella, de 55 anys, penjat en un passadís.
La policia judicial de la Guàrdia Civil continua investigant per determinar els fets.
- Mascotes La UE endureix les normes per als propietaris de gossos i gats: el nou requisit obligatori que arriba a l’abril
- Pràctiques de risc Onada de festes 'chemsex' a la Catalunya Central per Setmana Santa
- Viatge del 6 al 12 de juny El lema de la visita del papa Lleó XIV a Espanya serà 'Alceu la mirada'
- Violacions de l’alto el foc Israel aprofita l’atenció centrada en la guerra contra l’Iran per ocupar més territori a Gaza
- Pesta porcina a Catalunya Les empreses dedicades a la captura de senglars reclamen participar en l’operatiu de Collserola: «Ens vam oferir i no vam obtenir resposta»
