A GRAN CANÀRIA
En estat crític una dona de 70 anys al caure des d'una escala en un cementiri de Las Palmas
Gairebé a la mateixa hora, una dona s'ha posat de part al mateix cementiri de San Lázaro
undefined45709848 graf9473 madrid 01 11 2018 cementerio de la almudena en 181101151250 /
Una dona de 70 anys es troba en estat crític després que caigués aquest dijous al matí des d’una escala plegable al Cementiri de San Lázaro de Las Palmas de Gran Canària.
El Centre Coordinador d’Emergències i Seguretat (Cecoes), 112, ha explicat que la dona ha patit untraumatisme cranioencefàlic sever, per la qual cosa ha sigut assistida pel personal del Servei d’Urgències Canari (SUC) i traslladada en una ambulància medicalitzada a l’Hospital Universitari de Gran Canària Doctor Negrín.
Mentrestant, la Policia Local i la Policia Nacional s’han fet càrrec d’instruir les diligències corresponents. D’altra banda, en un incident paral·lel, una dona ha hagut de ser evacuada a l’Hospital Matern Infantil al posar-se de part quan era al mateix cementiri.
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- A Sydney Almenys 10 morts i 12 ferits en un atac durant una festa jueva a la platja australiana de Bondi
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- L’Elisabet, mare de bessons amb altes capacitats: «La dificultat no és l’acadèmica, és la social»
- La caixa de ressonància Ser de dretes i que t’agradi Extremoduro
- RECOMANACIONS LITERÀRIES 15 llibres de narrativa internacional per regalar aquest Nadal 2025
- ME TOO Radiografia després del cas Salazar: les denúncies per assetjament sexual que esquitxen tots els partits
- Eleccions a Extremadura Sánchez admet haver comès errors: «Som els primers a aplicar amb totes les conseqüències el protocol d’assetjament en el PSOE»
