Circulen per WhatsApp

Filtrades fotos de la tortuga trobada a la vagina d'una dona

Sanitat ha obert una investigació

zentauroepp45116544 tortuga peque a180920131028

zentauroepp45116544 tortuga peque a180920131028

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Les fotos de la tortuga extreta de la vagina d’una dona després d’acudir a urgències a Tenerife amb forts dolors s’han filtrat a través de diversos grups de Whatsapp. 

Notícies relacionades

La cadena SER avança que Sanitat investiga aquesta filtració. El gerent de l’Hospital de la Candelaria (Tenerife), segons aquesta informació, va prendre mesures aquest dijous al transcendir que circulaven imatges de la tortuga extreta.  Tot això forma part d’un expedient d’informació reservada. Altres mitjans indiquen que el cas ha sigut denunciat davant de la Policia Nacional.

Els fets van succeir el cap de setmana quan, una dona britànica va acudir al serveis d’urgències del centre hospitalari d’El Mojón, afligida d’un fort dolor vaginal. Els sanitaris que la van explorar van trobar una tortuga morta a l’interior de la seva vagina. La dona va explicar als agents de la Policia Nacional que la van interrogar que havia sortit de festa amb uns amics i desconeixia com va anar a parar l’animal allà.